One tired baby I tell you!

Lill' T är en märklig liten krabat!!
Efter två väldigt jobbiga nätter (& dagar) med massa gnäll, konstant hunger & närhetssökande fick jag henne äntligen att somna till ljudet av diskmaskinen kl 4 inatt...
Vid 10 vaknade hon till i vagnen & la sig hos pappa medans jag var på toa för att där somna & har nu sovit 45 min till!!!??
Skapligt trött unge!
Trodde hon ville äta & det känns som att jag borde väcka henne snart..
Ska man verkligen väcka de små liven?
Känns skit konstigt ju..
BM kommer hit vid tolv också för rutinkontroll så då får vi veta om hon blivit längre & tyngre de senaste dagarna..
.. Spännande! :)
Skönt med hembesök också.. Tss
Nu ska det ammas!!
Xox

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

mormor säger att hon inte ska sova mer än fyra timmar i taget, det lyssnade jag på och du blev ju bra!

Kolla om dom säger annat på BVC!

Love you!

2012-01-04 @ 13:47:28
Postat av: Elina

Jag har hört att man inte får väcka bebisar=O

2012-01-04 @ 22:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0