1 week with Teela.. <3

.
Våran älskade lilla sockertopp eller Bittra Berit som hon också får heta här hemma efter de två senaste dagarna har nu varit hos oss i 7 dagar (igår den 3/1)..
En hel vecka!! wääh
Shit vad fort det har gått..
Det har verkligen varit ett gäng intensiva dagar & vi har såå mycket mer att lära!
Men älskad är hon den lilla donnan..
.. I mängder!!
Tror inte man riktigt vet vad riktig kärlek är förrens man får sina egna barn i famnen för första gången!
Ååh mitt lilla, lilla hjärta, det går inte att förklara med ord hur man känner..
Hur sliten, trött & hur mycket man än känner att man vill slita av sig håret & bara gråta så finns det alltid den där lilla stunden efter allt bebistjut, alla (ganska äckliga) snorgula bajsblöjor & alla spypölar i BH´n som slår alla de där känslorna!
Det är så nytt & svårt allting i början men man lär sig för  vi har många år att se fram emot med våran lilla Räka!! :)
All kärlek i världen till henne..!
<3
.

Kommentarer
Postat av: Cathryn

Åh, så jag minns hur det kändes! Älskar att läsa din blogg om dina känslor. Visst är det så! Nu kanske R också kan förstå, att barnen aldrig blir annat än ens barn. Hur gamla de än blir, så vill man alltid det bästa för dem och att de ska ha det bra. Jag får väl hoppas, att det är några bra minnen också som dyker upp i minnet, inte bara de dåliga. Vi gör trots allt så gott vi kan, vi föräldrar, på livets knaggliga stig. All min kärlek till er tre!

2012-01-04 @ 02:45:55
Postat av: Mamma

NU vet du hur jag känner för dig!

Det går aldrig över!

Oändlig kärlek till barn och barnbarn......

Mysigt och tryggt!

2012-01-04 @ 12:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0