2012.02.04

Lördag, lördag, lördag.. Happ!
Då var mannen på jobbet igen & jag, T & Kakan kör solo här hemma!
Traadigt, de senaste veckorna har det varit väldigt tomt här hemma, både dagar, kvällar & hela helger..
Veckorna framöver kommer se likadana ut... =(
Men så är det, utan någon enorm föräldrapenning från försäkringskassan så måste en av oss jobba & med allt som snurrar på jobbet nu så blir det så..
Undrar hur lite pengar de föräldrar har egentligen som får lägsta föräldrapenningen?!
Helt sjukt egentligen att det ska vara så dåligt....
Dagen har vi spenderat på filmtittande, först - Ärligt talat! med Dolly Parton, nu - Små genier & om vi orkar vid nio kan det mycket väl bli - Moulin Rouge.. =)
.
.
Soo anyway, igår hade vi iaf besök hela dagen & ingen var lyckligare än jag! =)
Först dök min bror & hans flickvän förbi påväg hem till Skåne från Örebro..
Jisses, man tänker inte riktigt på hur lång tid som går mellan gångerna man ses förren man ses!
Glad som fassen iaf, det var kul att träffa dem igen & självklart fick dem klämma lite på bebisen.. haha
.
.
2 h senare tittade T´s farmor in för att hålla oss sällskap & sniffa lite på baby T, det blev lite middag, mys & skitsnack! :)
.
.
Timmarna bara flög iväg & vid 01 var det dags för henne att SPRINGA till tåget..
Hade jätte trevligt & det blir alltid lite tråkigt när man blir ensam igen men vi hade en bra natt, inatt!
Inget gnäll & ingen otröstlig Teela...
Ååh mammas lilla älskling, stackarn har haft så ont i magen de senaste tre nätterna så jag nästan trott att hon skulle gå sönder!
Lustigt, det började samma dag som vi började med Minifom-dropparna som ska vara just för magen!? hmm
Igår slutade jag dock ge henne dem då hon fick en allergisk reaktion från vad jag tror var dropparna & nu ser hon ut som vanligt igen & natten har varit lugn & skön..
Har även börjat ge henne ersättning varannan matning & det verkar som att hon är mycket nöjdare nu med det! =D
Är T glad, är hennes mamma glad!! <3
Vad ska ni göra denna kalla lördagkväll?
xox

Kommentarer
Postat av: Filippa - mamma till Liam & bebis i magen

Testa semper dropparna istället! Dom funkade fint på Liam och man behöver inte ta dom vid varje måltid.



Saknar er! Puss!

2012-02-04 @ 20:41:44
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Cathryn

Vad gör jag för något, egentligen, som får T att se sovande ut när jag håller henne? Hon ser ganska vaken ut på andra bilder.... :) Längtar till nästa gång! Kramar!

2012-02-07 @ 19:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0