All or Nothing.

.
pöh.. Det var fullt ös, medvetslös hela dagen igår..
Medans resten av familjen fortfarade låg & sov tog jag en "tidig" morgon & gjorde mig iordning innan T skulle väckas för dagens äventyr!
Hatar att gå upp på morgonen men det är ändå ganska skönt att få sätta på tvn, krypa upp i soffan med en kopp kaffe & bara vara själv en liten stund.. :)
.
Anywho, Väckte T (den lilla sömntutan), gjorde iordning henne & knata bort till BVC för föräldraträff!
Vi är en ganska liten grupp med 4 barn & jag tyckte att de andra verkade jätte trevliga..
Har dock aldrig träffat någon av dem innan men de har tydligen träffat mig på jobbet!? haha
Sköna ungar också, alla runt 2-3 månader..
När de andra tre drog igång väääärldens skriktävling somnade T lugnt i min famn & sov sig igenom resten av mötet! haha
Hur stolt? Stoooolt..
..... Tills nästa gång antar jag då T säkerligen har kommit på IGEN att hon vet mest, är bäst & skriker högst... haha
.
Hemma igen drog jag igång Projekt Baka-cakepops-för-första-gången (?)...
MASTIGT är väl ordet!?
Jisses, blir nog lite mindre bollar nästa gång kan jag säga & kladda gjorde jag..
Jajemen, choklad på nya bänkskivan!
T blev nämligen hela TVÅ månader (jeeiii <3) igår & R´s syster (som fyllde för en månad sen!) är hemma nu & kunde bli firad.. :)
Fullt hus med andra ord, fika, presenter, galen hund, arg unge, trött morsa.. wääh
Jag dog lite till när jag äntligen fick slänga mig i soffan & slappna av igen!
Mycket död på mig nu förtiden tydligen?! ;)
Xox
.

Kommentarer
Postat av: Cathryn

Mjums, de var goda de där... Cake-popsen... Kan du göra fler gånger när vi är och hälsar på. Jag, som sonen min, gillar ju det där kladdiga och goda... :) Tänkte inte på det, att damen blev hela två månader igår! Hur kunde jag glömma det? Världens åttonde underverk blir hela två månader och jag glömde det. Kommer aldrig att förlåta mig själv! ;) Nåja, jag har i vilket fall hittat en gullig liten trasa till henne, men den passar nog först i höst. Kramar!

2012-02-28 @ 22:08:41
Postat av: Just Me

Hej hej... Läser din blogg o tänkte "ge mig tillkänna" - iom att jag själv bloggar vet jag hur kul det är att få "respons" på texter eller iaf ett lite hej när ngn har varit inne! :)

cakepops? Såg fräna ut! Var de svåra att göra?

2012-03-01 @ 12:58:12
URL: http://www.heponimake.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0