ThursdayNight..

Det är torsdag & babe är på jobbet som vanligt så vi andra sitter här hemma & tittar på Family Guy.. haha
Älskar Stewie & Brian, hur kan man inte göra det?! :D hahaha
Tur att jag äntligen fått boxen så vi kan titta på tv här hemma nu när T har kommit in i någon mamma-MÅSTE-vara-i-närheten-ALLTID-annars-skriker-jag period...
Konstigt det där, hon t.o.m vaknar om jag skulle råka gå ifrån henne mer än 5 minuter!
Antagligen vanligare än man tror but still!!?
Vad kan man göra åt det?
Idag har jag knappt kunnat laga mat utan att ha henne hängandes i BabyBjörnen & att försöka duscha innan R kommer hemma kan jag ju bara drömma om...
Bloggen blir också väldigt lidande för tillfälligt då jag styr med annat de tillfällena jag får "ledigt"!
Det kanske bara är så att jag fortfarande inte riktigt vant mig vid att bolla med allt samtidigt?!
.
Sömnen har iaf blivit sååå mycket bättre nu när vi slutat med minifom & lilltjejan börjat få ersättning..
Inga hysteriska skrik & på nätterna sover hon allt som oftast minst 4h från det att vi går & lägger oss allihop!
Well, hon skulle behöva ändra sin dygnsrytm då hon som hennes föräldrar är nattugglor eller rättare sagt hennes pappa..
Själv har jag ingen rytm längre (?)men har börjat bli galet trött runt 11 på kvällen & skulle önska att det inte var JUST PRECIS DÅ som Teela tycker att vi ska flyga flygplan, prata & skratta!
Galna unge.. <3
.
<3 mammas lilla älskling 9 dagar gammal <3
.
(familj & vänner som vill ha bilderna får hojta för jag kommer lägga in en liten text på alla bilder framöver på T då jag inte vill att människor som inte har något med oss att göra ska spara dem!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0