Picture Bomb.. BAAAM

Haft två super mysiga dagar med min familj..
Alla hjärtans dag igår & idag mötte vi upp T på Harry´s för lite popquiz! :)
Gårdagen var kanon utom det faktumet att jag när det var dags för gostime & film hade slocknat på soffan med T på magen i ren matkoma... haha
Stackars R fick sitta & mysa med mina fötter istället i 3h & när jag väl vakna till liv igen då var han så trött att det bara var & nanna igen!! haha
Idag fick jag sovmorgon då älsklingen tog morgonpasset med T & nu ikväll har vi som sagt varit & quizat med T..
Nej vi vann inte ....... men vi kom fan inte sist iaf!! =D
.
Här kommer en bildbomb.. BAAAM
.
alla bilder tagna med Iphone så kvaliten är väl sådär.. Sorry ´bout that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0