Be My Valentine! <3

.
14 Februari.....
Alla hjärtans dag!
Ska spendera dagen med det finaste i mitt liv, min fantastiska familj!
Inte nog med det.....
Kärleken i mitt liv har lovat mig en trerätters & oändligt mycket gos! <3
Mitt liv är fullständigt & jag är riktigt lycklig, jag har fått världens finaste unge, jag har hittat mannen jag vill dela allt med & sist men absolut inte den som väger minst ;P jag har Smulan Kakanson, goaste & slajmigaste hunden på denna jord... <3
I love you guys so so much!!
Denna dag är inte olik någon annan dag i mitt liv men väl värd att fira! :)
All kärlek till er alla, familj & vänner
<3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: M

Mammas hjärta är som smält smör :)

Ni är så himla gulliga!!!

Ha en skön kväll!

2012-02-14 @ 12:25:27
Postat av: Cathryn

Det här mamma-hjärtat smälter också! Ha en underbar kväll! Kramar!

2012-02-14 @ 18:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0