Never Say Never..

Kuk i det här...
Känner mig som jordens torraste människa!
Min utekväll känns väääldigt långt borta just nu..
Kom inte ifrån jobbet när jag skulle så allt har liksom skjutits fram 1½ timme i planeringen eftersom Kakan är viktigast & det var honom jag skulle hem till innan något annat!
Förutom det, att lusten försvann imed tiden & att höften är åt helvete igen så känns min lördag rätt bortblåst..
Trött, sliten efter helgens 23h på jobbet (fre-lörd), en bebis som dansar tango med mina inälvor & denna förbannade höft som aldrig riktigt tycks bli som den varit!
Förbannat tråkigt.. =/
Kommer säkert ångra detta bittert om 1½ timme då jag är på topp igen men med denna outvilade valross-liknande kropp är jag inte säker på om jag överlever morgondagen i vaket tillstånd annars!
Less? Well, yeah!
Känns skit att sitta hemma själv varenda lördagnatt & gäspa, har liksom ingen lust längre..
Sitter ju bara här & längtar efter min man & gosar med Kakan!
Lördag ut, lördag in...
Haaaallå?! Vart är mitt gamla glada, uppåtiga jag?
Kanske blir man mer "vuxen" & tänker på annat när man ska ha barn men betyder verkligen det att man ska känna sig som världens tråkigaste människa?!
Behöver verkligen inte gå ut på krogen för det men något kanske man borde känna för att göra?
Buu Bekahbus vs TorrbollBekah...
Hejar självklart på Bekahbus, alla gånger!! ;)
Kanske en något vuxnare version av henne men ändå ALLA gånger...!!
Heja Heja!! =)
´

Kommentarer
Postat av: M*

- :)!

2011-09-25 @ 01:50:47
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0