Tuesday..

Fullspäckad Tisdag..
Kakan & jag var ute & mös en sväng på promenaden vilket tydligen tog musten ur honom för nu har han legat & snarkat HÖGT i soffan i snart 2 timmar!
Vad är det för fel på den här hunden? haha
Latmask är vad han är, kissa, bajsa, busa, äta & sova..
Helst bara äta & sova om han fick! ;P
Well, mötte upp C samtidigt som vi tog en promenad eftersom hon inte visste var vi bodde så passade ju det utmärkt..
När vi kom hem igen skulle hennes naglar pyntas lite & jag sitter här duktigt nöjd just nu, det blev inte fransk manikyr som hon tänkt sig utan det fick bli hel färgat istället! Woohoo.. ;)
Mycket roligare så & eftersom damen biter på naglarna får hon skylla sig själv!! haha
Hoppas bara att hon slutar med det nu när hon har nya fina naglar!
Får se om hon är nöjd sen på jobbet..
Visar bilder på de snart..
.
Det är höst på Östra Promenaden..
.
Annars då, har rensat ut lite bland mina nagelprylar..
Ska iväg & jobba om en stund & sen blir det tjejkväll med S.E som är hemma från Norge & hälsar på! :D
Blir pjamasparty, ansiktsbehandling, film & skitsnack.. Jeeiii
Får passa på när R är bortrest så han inte behöver känna sig åsidosatt sen när han kommer hem igen! ;P
Dumma är i Sthlm på del 1 av whiskey-utbildningen & lever livet..
Är skapligt avundsjuk & skulle gärna följt med men, men!
Är glad över att han får göra något han tycker är roligt & hoppas han lär sig lite iaf.. <3
.
Kakan matchar höstlöven fint.. ;P

Kommentarer
Postat av: BitterFittan

Hehe...jag är lite förvånar själv över springningen faktiskt. Trodde jag skulle ha så sjukt mycket sämre kondis än sådär! ;P

Men det är ju gött å springa! Bra musik i öronen , sen är det bara att ösa på! =)



Vilken fin hund!!!

Jag vill oxå ha hund. Nån spänstig sak som kan kuta med mig i skogen! ;)

2011-10-02 @ 04:39:56
URL: http://cillabacill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0