Sunday.

Woohooo det är söndag!!
Och ni kan ju gissa om jag är nöjd.. =)
(blir inte så många inlägg heller de dagar jag jobbar från 11..)
Gjort mina 41 h den här veckan & det räcker bra där, nu ska jag istället vara ledig i två dagar & bara njuta med god mat & mys innan det åter igen är dags för jobb!
R kommer dessutom åka ifrån oss i några dagar & lämna mig, Kakan & bebben själva medans han är i Linköping & lär sig något om whiskey eller liknande..
Kommer inte riktigt ihåg vilken utbildning det var den här gången! hmm
´
Idag ser väl planen mest ut som om det är chiiiiill hela dagen lång & ikväll lutar det åt middag med R´s förrymda Norgekompis (vår gamla kollega) & hans respektive..
Imorgon blir det dock mer inplanerat, då startar jag morgonen med besök hos Naprapaten, hem några timmar & sen vidare mot Linköping för 3D ultraljud för att avsluta kvällen med middag med B & T! :)
Det är en trött tjej som sitter här i soffan just nu.. Zzzz
Men har ändå ingen ro till att bara sitta still! nananaaana
Vad ska jag göra då?
Kanske strutta bort mot Åhlens & köpa mig lite frans&brynfärg.. hmm?
xox

Kommentarer
Postat av: M*

- tack själv fina du! du är för snäll! kram!

2011-09-11 @ 16:29:31
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0