Cold Friday Night..

När dagen börjar med att en man ringer & vill för över pengar från sin frus miljonkonto till ett annat & frågar om jag kan hjälpa honom, kan väl resten av dagen bara bli som den blir helt enkelt... haha
Ska väl inte sticka under stolen med att jag för ett svagt ögonblick funderade på att ge honom mitt kontonr..! haha
Men så sa samvetet ifrån & jag förklarade för mannen att han kommit till en restaurang & såvitt jag visste kunde vi tyvärr inte hjälpa honom med detta!
Harry´s är numer även din lokala bank! Välkomna! ;P haha
Det gick iaf från en ganska lugn dag till att bli en del att göra & 21.30 efter 10,5 h fick jag äntligen stämla ut & gå hem till Kakan..
Nu har vi sett film & myst i soffan en stund & sängen börjar kalla!
Har en känsla av att det blir ett hyffsat långt pass imorgon också så det är bäst att försöka sova bort denna förbannade förkylning det börjar kännas som jag dragit på mig.. Buu
Har verkligen inte tid att vara sjuk nu!
Blir dock en sista kortis promenad med Kakan i den kalla höstvinden som ligger utanför vårat fönster..
Brrr, det är verkligen höst nu & det är dags att gosa in sig i tjocka tröjor, halsdukar & kängor igen!
Månen lyser på taket rakt över, nästan lite spöklikt, jag längtar efterr min man & önskar att morgondagen går fort förbi..
xox
´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0