Babe turns 30.. 31/8.. <3

Oooj..
Överaskningen pajade ju som jag skrev!
A försa sig & det var väl inte så mkt att göra åt tyvärr..
Sur blev jag dock, uuuuuh!
*
*
Iaf så åkte vi ner till stationen i onsdags efter en mysig frukost & lite presenter (jaaa, det var JAG som gav honom OnePiecen! ;P) hos mormor & morfar för att ta tåget mot Köpenhamn med byte i Hyllie..
Hyllie?! Hmm
Där fastna vi i en timme pga strömavbrott inne i malmö!
Jordens absolut torraste station...
Stanna inte där!
*
*
Började ju verkligen bra det här, stackars älsklingen... =/
Well, tåget gick tillslut & vi kom fram till Köpenhamn, in i en taxi & bort mot hotellet!
Dumma Hotel Fox som jag bokat sen långt tillbaka, vi som skulle bo i ett galet designer rum & garva åt det i 24 h..
NOPE! Dubbelbokat & istället flyttade dem oss till Hotell Ibsen ist!!
Jätte fint men vafan det hade jag väl kunnat boka själv om det nu var så jag ville bo?!
Blir ett mail till Hotellet snart...! =/
*
*
Iaf drog vi ner på stan för lite shopping & fika innan vi var tvungna att gå hem & göra oss iordning..
Well, Ni kan tro att det började regna då också!!
*
åååh baby! Men han ser skapligt nöjd ut ändå min man.. ;P
*
Hur mycket fel kan en dag gå egentligen?!
Rööööv...
Meeeeen, Middagen på Les Trois Cochons var guld! :D
Ååååh en mysig liten fransk restaurang i Vesterbro..
Med 3-rätters på menyn (skönt att slippa 20 olika alternativ!) & kunnig personal!!
Kan verkligen rekommendera det! =)
*
  • (Vesterbro - Kongens Enghave
  • 10 VærnedamsvejKöpenhamn 1619Danmark
  • +45 3331 7055)
Efter en jätte mysig middag, GICK vi tillbaka till hotellet (kolla vart ni ska gå innan!! Det gjorde INTE vi!) dock med ett snabbt pitstop på en lokal pub & färdkost´s inköp på 7eleven..
*
*
Efter ett varmt bad, fnissande ;P & lite tv-tittande somnade vi i den skönaste sängen iaf jag legat i på länge med fulla magar & trötta fötter! <3
*
*
Dagen efter tillbringade vi på stan en sväng men bra shopping & mysig fika..
*
*
Griniga på varandra blev vi dock ibland då väskan vi packade var tung & otymplig! =(
Visste inte var vi kunde låsa in den heller.. hmm?!
Glad är jag att jag har en man som inte låter mig bära.. haha ;P
Köpenhamn är iaf charmigt & jag åker gärna dit igen med min man men det kommer nog dröja ett tag nu!
Är ni sugna tycker jag att ni bara åker dit på måfå & provar er fram eller googlar det så får ni genast upp Köpenhamns guldkorn.. =D
*
*
Hoppas verkligen att mitt hjärta är nöjd med sin 30års dag iaf & kan garva lite åt det..
<3
Nästa gång ska jag nog skita i överasknings-momentet för det tycks ju inte vara min grej! ;P
xox

Kommentarer
Postat av: sofie

Oh! Bra tips på 30-års present! Min pojkskrutt fyller ju 30 nästa år så... Har lite panik över vad jag ska hitta på! Förra gossen fick en fest i 30-årspresent.

Hmmm... svårt det dära...

2011-09-06 @ 15:00:29
URL: http://bagenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0