2011.09.13

Spring Kakan, Spriiiing! ;P
´
Hunnit med både det ena & andra idag..
Lunch med P på Munken, färga håret & lång promenad med Kakan!
Dock blev våran promenad inte riktigt som vi tänk oss haha..
Satt där & filosiferade lite (mest Kakan) på en bänk i parken när vi plötsligt blev attackerade av ekollon!!
Jepp!
jag skojar inte!!
Aggresiva & jääätte stora... haha
Vinden rev i trädet & jag & Kakan sprang! hahaha
HELA vägen hem!
Nu ligger vi här i soffan & försöker ta igen oss efter kriget, jag anser att vi vann!
(Mest för att tjocka korven inte ska bli ledsen..)
Vi tog oss därifrån levande med bara en skallträff på Kakan & ett ollon innanför tröjan på mig..
Moahaha
Ikväll satsar vi på promenade dock, dumt att ge sig ut i fält igen såhär efter!
Imorgon är det vi som ger igen & kastar tillbaka ollona mot trädet...
hihihihih
´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0