Working 9 to 5 eller 14 till 22 iaf..!?

Uuuh trött, fick näsblod imorse & har fortfarande huvudvärk..
Vad ska man göra?
Idag måste jag gå till jobbet hur jag än vänder & vrider på det..
112:an & Musicquiz står på schemat så jag håller tummar & tår för att det kommer bli fullt ös medvetslös annnars är det nog mig ni hittar i ett hörn på Harry´s tjutandes som en 3-åring! buu
Funkar inte riktigt i min lilla-blå/lila-fluff-bubbla att inte ha röven full so to speak när jag samtidigt är sjuk för då kommer jag bara gå där & jämra mig & tycka extra mycket synd om mig själv hela kvällen.. hmm tss
14-22 jobbar iaf jag idag sen fortsätter festen hela vägen ända fram till kl 03.00, ni kommer väl huh?
xox
.
.
ooh nu vart ju det här lite reklam.. hmm undra om jag ska begära bonus på nästa lön?
Det borde jag väl få?
hahaha I wish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0