2011.10.16.

Söndag..
Jag känner mig äntligen utvilad! :)
Sitter i soffan med Kakans huvud i knät & sippar på mitt kaffe..
Idag har vi bestämt att det bara blir soft, det ska dammsugas & torkas golv men i övrigt är enda planeringen mysig middag på Munken vid 18!
Bortsett från det tänker jag bara gosa ner mig i soffan & glo på film tills jag somnar.. :)
Imorgon väntar MVC-besök & då ska vi även få se den beryktade förlossningsfilmen! haha
Våran BM har "hyrt" deras filmrum till oss en timme efter kontrollen så jag själv får bestämma hur mycket jag vill se av det...
Känner inte riktigt att jag är intresserad av vad som händer "down there" på någon annan.. hmm
Ut ska bebben ju oavsett hur vi än vänder & vrider på det! :)
Är jag konstig?
xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0