TheBabyBelly pt.4..

.
Aaah Voila! 28+5 har vi här..
Gjordes i söndags precis som vanligt! <3
Det händer saker varje gång men nu ser det ut som ett magen mest flyttas upp.. haha
Är sån jäkla skillnad från första avbilden vi ritade när vi var i vecka 22+5.. tss
Åååh längtar ihjäl mig!
Kom nu då!!
77 dagar kvar tills bebben är beräknad 20 dec (88 d. om hon tänker dyka upp på nyår.. ;P)..
Det går så fort allting!
Om tre veckor slutar jag dessutom jobba, något som kändes så sjukt avlägset i Augusti..
Vad ska jag göra sen då?
Fixa här hemma som jag tjatat om hur länge som helst nu, börja sy igen, bli värsta bullmorsan, ligga som en påse nötter på soffan (njjaaaaee!) eller klättra på väggarna?!
Vad gjorde ni som varit ledga lite längre innan BF?
.

står med skuldrorna lutade mot väggen så det blev lite konstig vinkel men kalaskulas finns där & jepp så spetsig är den annars också! <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mormors fina......:-)

2011-10-05 @ 11:27:59
Postat av: Filippa

Vilken spetsmage :) "Mosters" fin! :)



Hittar infon på Libero.se!

Puss!

2011-10-05 @ 21:16:03
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: sofie

OJOJOJ! Vilken mage! Thihi! Shiet! Det är ju så spännade! =)

2011-10-06 @ 13:30:14
URL: http://bagenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0