My last day at work for a while..

Vaknade upp till en kall, grå & regnig lördag!
Känns som att det borde vara söndag...
Vet inte om det är för att jag fortfarande är hemma & börjar senare idag?!
Sista dagen på ett tag nu på Harry´s...
Känns skit märkligt!
Kommer väl visserligen vara där men då ska jag ju inte jobba..
Kommer inte vara samma sak & jag behöver inte bry mig om allt konstigt nog!?
Så vad ska jag göra istället då?
Köket ska få sig en omgång men det är ju inget jag gör helt på egen hand.. hmm?
R menar på att jag borde börja bygga bo, typ som ett djur.. haha
För bebben som kommer & familjen som växer!
Känner mig lite som ett djur ibland faktiskt men för tillfälligt är det mest valross & inte någon graciös lejoninna eller liknande. hahaha
.
.
Well, anyways, trots konstig känsla började jag dagen med havregrynsgröt som jag inte ätit på jag-vet-inte-hur-länge, kaffe & äpplejuice efter en skön, behövlig sovmorgon..
Kakan har rastats & nu borde jag väl egentligen börja göra mig iordning!
Ses vi på jobbet ikväll? :)
xox
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0