Flowers & Shoes..

.
Nyss hemkommen från stan & fikan med H..
Var verkligen grymt länge sen vi gjorde något & kom väl fram till att vi borde skärpa oss lite!
Var riktigt trevligt & liite hann jag ju shoppa också..
Bl.a nya vinterskor, dock inte svarta som var planen men jätte fina fodrade ljusbruna i skinn istället!
Nu ska de bara gås in & impregneras så det håller vind & rusk också.. :)
Vad tycks?
Mysigaste fodret i världen...
.
.
Eftersom jag även är helt galen i färska blommor aka snittblommor så köpte jag hem en fin höstbukett..
Fattar inte varför man inte köper detta oftare egentligen..?!
Jag tyckte iaf de blev jätte fina här hemma iaf, ser fräsht ut, luktar gudomligt & ger en liten färgklick!
Dessutom kostar det inte så jäkla mycket om man nu inte har ihjäl dem på 2 dagar..! haha
.
Vad gör ni denna söndag?
xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0