dizzy, shaky & sick...

Illamående & yrsel?
Jo men det tackar jag för..
Precis vad jag behöver just nu.. :/
Gårdagen var väldigt lugn trots fullbokad restaurang vilket kändes jätte märkligt men va fan, det var nog skönt iaf för min del!
Idag jobbar jag 11-18 då jag själv kände att det kan vara lägligt att ta sig hem ganska tidigt idag OCH försöka vila innan morgondagens jobb 11-god knows when?..
Funkar tydligen inte alls att vara både sjuk & gravid på jobbet, tungt att bära med magen i vägen som det är & nu har jag knappt någon ork kvar heller, blir flåsig, fyllesnurrig så fort jag böjer mig framåt..
För att inte tala om min bleka nuna!
Njaaaee det blir hem & inta nerbäddat soffläge med Kakan sen..
Krya på er alla sjuklingar där ute!
xox

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: haha örligt talat så är det rätt mycket grekiska för mig också ;D men ja, jag har gjort den själv :)

2011-10-07 @ 19:01:15
URL: http://amandawollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0