Beautiful Monday...

Välkommen måndag!
Kakan väckte mig för en timme sen, det vill säga 07.10 med en hångelattack bara Karo kan leverera..
Kissnödiga hade vi tydligen kommit på att vi var då iaf eftersom han vägrade gå mer än 20 meter i regnet i gårkväll!
Jepp, det är väl tyvärr så att det bara är att pallra sig upp ur den där sköna varma kojjan man byggt med täckena inatt.... hmmpff
Jag välkommar även fantastisk smärta i svanken, antagligen pga av just allt kojjbyggande & jag går nu åter igen som en 70-årig Polsk tanta!!
Aaaah härliga dag!!
Vet inte varför men har sovit såååå dåligt inatt, somnade inte förren runt 3 trots att jag gick & la mig vid 12, har vaknat från & till, drömt konstigt & som jag sa gick upp igen vid 7.... :/
Bitter? Jag? Nääääh... ;)
Kaffet är iaf klart nu & det finns trots allt två positiva saker med att jag redan är uppe, Kakan har redan fått denna morgons kiss-&-bajs-långis-promis & jag behöver definitivt inte oroa mig över att komma sent till jobbet!
Aaaah Voila, där har vi det!!
Finns alltid något positivt att ta ur situationen.. tss
.
Hoppas älsklingen har det bra i Scottland även om han inte får lika gott kaffe som vi har här hemma.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0