4h downtown..

Mobilkamera is the shiiit! haha ;P
Känner mig rätt fräsch idag ändå.. tss
MenyProvning, är väl inte riktigt meningen att alla ska veta vad det blir på nya menyn men nått sånt här bl.a..
Vad det är får ni se när ni kommer in & käkar! =)
Höstigt & riktigt gott..
Hmm tidigt julklapp till mig själv?
Råååkade springa förbi denna lilla älskling på stan också & föll som en fura.. hihi
Från Ti Sento men orden jag vill ha ingraverat (el. iaf något liknande..) min förlovnings/vigselring!
Dreams Honesty & Love..
Ytterligare något att uppdatera önskelistan med haha!
Den börjar nog ta sig om jag tänker efter..
& då kommer jag ändå få den största julklappen i mitt liv! <3
xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0