2011.11.05

Blev låång sovmorgon även idag då jag inte kunnat sova alls inatt..
Tror jag somnade sju imorse när t.o.m älsklingen var redo för sängen!
Suck, vet inte om jag är stressad över något eller vad det kan vara.
Magen var dessutom stenhård med jämna mellanrum så det blev liksom klumpigt att ligga ner på sidan & rygg är bara att glömma då bebben ligger med rumpan eller vad det nu är precis under revbena, men andra ord vid lungorna & trycker!
Well, anyways..
Biljetter är iaf bokade nu & jag drar måndag morgon för att sen komma hem igen torsdag kväll!
Önskar att R kunde följa med men det är väl så ibland, måste man jobba så måste man.. =/
Just nu sitter jag mest & försöker luska ut vad jag ska ge mamma & baby J (min lillebror) i födelsedagspresent då mamma fyllde förra söndagen & J fyller på måndag!
Hmm
Några förslag?
Mamma har jag nog redan klart om jag bara kan hitta grejorna imorgon med J då som fyller 19?!
Vad tusan ger man sin 19åriga lillebror? gaaah
Hur ser planerna annars ut ikväll?
xox
.


Kommentarer
Postat av: Filippa - mamma till Liam & bebis i magen

Jaaa! Vi längtar efter dig!

2011-11-05 @ 20:55:18
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Vanilla

Vad tråkigt att inte kunna sova! Jag vaknar många gånger per natt men kan iaf sova däremellan! :-)



Sv: Jag har BF 9 december, så det är inte långt kvar nu! :-)



Ha en skön söndag!

Kram

2011-11-06 @ 13:02:07
URL: http://byvanilla.blogspot.com
Postat av: Mamma

2011-11-08 @ 21:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0