One Sunday In The Name Of Christmas.

haha elefanten?! Jääh fick den av mamma för ett par år sen & smak för udda saker!?
Jepp, det går i arv!!  ;)
.
Heliga söndagsmys.. <3
Storstädning med fönsterputsning, matlagning, julpynt & gos!
Det är galet dåligt väder ute tyvärr men gillar att vara inomhus & tända en massa ljus när det är så!
Har med andra ord haft en riktigt bra 1a Advent men min egna lilla familj.. :)
Magen ska strax målas också & sen myser vi ner oss i soffan alla fyra med glögg, lussekatter & film!
Vad har ni gjort idag?
Kan tänka mig att många varit på julskyltning..
Älskar julskyltningen men för mig befinner jag mig gärna hemma i Ystad & strosar runt på stans gator med nära & kära!
Här i Norrköping är det mysigt men inte samma sak, det är helt enkelt inte hemma I guess & här ligger alla affärer & sånt inomhus..
.
Äntligen en växt med faktiska blommor. Söndagsmiddag blev Fajita Pita dagen till ära (smygis på nya köksön!).
En skitnöjd R som nyss julpyntat Kakans mathörna OCH får dricka whisky.

Finns det något bättre än doften av glögg & lussekatter på julen?

Resultat av Kakans eget julpynt. Nytvättade fina sovrumsfönstret pyntat med snöbollslampa.
Mina älskade julgranskulor som nu hänger i taket ist.
.
Update: Pinnen med röda saker som är nertryckt i min ena Amaryllis?! R´s påhitt.... :D

Kommentarer
Postat av: Mary

Åhw, vad gullig du är :) Tack!



Du kan hitta det i en vanlig hemköp-butik. En sån liten burk kostar ca 39 kronor. Himla värt det!

2011-11-28 @ 09:22:10
URL: http://www.mariahellsing.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0