OiOi..

.
GodMiddag!
Allt bra med er?
Mina dygn blir så skeva med en sambo i krogvärlden.. wääh
Just det, på tal om honom så skulle ju jag kolla upp en sak inatt!?
Fick nämligen ett mail av honom med några bilder i & ett samtal där han sa att jag fick välja vilken jag ville...
Jeeiii
Det är dags för den ultimata Skötväske-shoppingen!! ;P
Var & klämde på en av dessa väskorna när vi hämtade vagnen men kände väl att priset & jag inte riktigt var överrens just då..
Nu får jag en i present av min älskling istället!! Woohoo
Han är bäst helt enkelt!
Fan vad jag gillar att han, liksom jag, någonstans vill känna sig lite "lyxig" mitt i allt annat..
Vad har ni för skötväska?
Funderade först på att bara ta en av mina 50 större väskor som jag har här hemma men inte en ända av dem har så bra fack för dess ändamål.. :/
.
OiOi är iaf märket jag är inne på & kollar..
Finns på bl.a Jollyroom om man vill titta där, isf är det bara att klicka in er genom min sida så finns det även fina erbjudanden & rabatter.. :)
.
.
(OiOi Slouch Tote)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygga! Nästan löjligt snygga allihopa!

2011-11-12 @ 18:01:02
Postat av: Patricia♡

Åh tack så mycket:)

2011-11-12 @ 19:05:04
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0