Sunday...

Det är kallt, det är mörkt, det är blött, det är grått & det är söndag!
How ´bout that huh? ;P
Idag ska det sorteras bland bebbens saker så vi får en liten överblick på vad vi faktiskt har till henne.. =)
Det ska även städas lite & sen står soffhäng delux med R & Kakan på schemat! =)
Drömmer mig även bort till sommarn igen!
Värme, sol, strand & mys..
Nästa sommar när vi är en hel familj & Räkan har blir en stor tjeja som kryper omkring i en jäkla fart på sin mormors gräsmatta i Skåne med Kakan vallandes bakom! <3
DET längtar jag efter just nu.. =)
Kass dag att blogga, mindre inspo liksom..
.
midsommar 2011.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack gumman för ditt pep häromdagen!

Faen ibland behöver man verkligen en spark i röven. Så man får sig en tankeställare.

Uhh! Det är verkligen inte långt kvar nu du! Sitter verkligen här och längtar med dig.

Blir ju oxå sjukt bebis sugen (Tur min pöjk inte läser detta..hehe.. men vet att han är ännu barnsjukare än jag!). Men antar att man blir sån när man träffar en kille man både känner att man vill ha barn med, samt ser möjligheterna att det kan bli så. =)¨

Så härligt att läsa din blogg. Blir verkligen inspirerad (& en gnutta avis, vill med ha egen lägenhet & sambo &vovve.. men men, den dagen kommer väl med.) Ha det fint nu!

KRAM

2011-11-21 @ 14:21:31
URL: http://bagenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0