Good Day in Nkpg.

Haft en mysig dag på stan med S & lite fönstershopping då ekonomin säger bestämt NEJ till precis allt... Buu
Hittade dock massa fint att önska sig i julklapp!! :)
Kommer bilder på det sen.. Lalala

Babe tyckte vi skulle äta Wok till middag.
Wok med hetta men inte så det brinner i röven!!
Hmm!?
Tror det blev rätt okej men jag är väl känd för att köra i rätt mycket chili annars.. Haha
Well, jag tyckte det var gott iaf!! :D
För tillfälligt har jag lagt mig i badet då jag trodde jag skulle kunna slappna av lite...
Shii på den säger jag!
Bebben är galen & vattnet vill inte bli sådär härligt varm som jag vill.. Gaah
Skiter i det här, tar en dusch & parkerar arslet i soffan istället!
Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0