Walk-in? Nooope!

Garderobs-shopping/spaning...
Hörngarderob, vanlig, hög, bred, skjutdörrar, gångjärn, spegel, vit, trä, öppen!?
Somebody fucking shoooot me, PLZ!
Såå, som ni kanske förstår ska det planeras en ny garderob..
Jag ska med andra ord gå från min walk-in-closet till ett betydligt mindre rum på typ 2 kvm!?
HJÄÄÄLP!?
Eftersom ekonomin inte heller riktigt tillåter vad som helst får Ikea bli min bästa vän..
Såvida ingen känner för att skänka några tusen eller hjälpa mig råna en bank??
Har nog lite för mkt kläder för mitt eget bästa trots dagens sortering där två HELA Ikeakassar åker ut..
För att inte tala om min skor! Aaaaah


Det här kommer ta livet av mig, har lite av ett problem med saker som inte blir perfekt & gjorda dirre!! ;P
XOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0