Miss you!

Kan förstå att människor undrar & ifrågasätter i sina egna huvuden,,
Men vad är grejen med att ifrågasätta mig & mina val sådär?!
Har inte JAG någon som helst jävla rätt att faktiskt få vara glad & må bra?
Situationer uppstår, många som man inte kan styra över hur gärna man än vill & framtiden ändras...
Besviken som fan, förstår undran men inte den anklagande tonen!!
Trodde verkligen att DU om någon skulle någonstans se lite ljus i det hela..
Vi är bara människor, dock inte alltid människor som kan leva ihop!
Då gör man andra val & väljer en annan väg, även den kanske hur jävla fel som helst men hur ska man kunna veta det?!
Jag är glad, jag mår bra & är lycklig..
Visst saknar jag vissa människor, varje eviga dag, men ibland måste man gå vidare!
Känslorna förändras dock inte & platsen i hjärtat blir aldrig mindre!!
Glöm inte det!
Älskar dig ditt arsle... <3 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Okiii :) passar dig kanon i alla fall!

Det är superbra med mig :) Har inte mycket att klaga på förutom kanske vädret då.

Hur är det med dig now days då? Jobbar och sliter dag som natt eller? Kram:)

2011-05-04 @ 14:51:38
URL: http://sofie86.blogg.se/
Postat av: lovisa

vad hittar du på denna onsdag?:)



Vill bara tipsa dig om en supertävling jag har! du har chans att vinna en VALFRI vara från www.brandsinfashion.com. du kan välja bland; badmode,skor,smycken,väskor,plånböcker,skjortor,shorts och MYCKET MER! av märken som chanel,dior, ed hardy mm.



Är du intresserad? klicka då här för att anmäla dig: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-04 @ 15:27:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0