Mini-makeover..

Sådär, nyss hemkommen från promis med monstret, middag hos S & en gnutta läppfix på Skin&beaty..

Nu står bakning av solros & linfrös-frallor på schemat & sen blir det film eller ngt annat mys innan kudden kallar!

Jag & Kakan kör solo ikväll så vi ska bara grisa ner oss i soffan & käka chips har jag fått för mig..

Namnamnam

Såå, läppfix alltså?!

de flesta vet att jag gjort det innan men nu vet väl alla det I guess!

Juviderm för er som undrar & detta händer en gång om året ungefär..

Jag gillar´t & tycker det ser bra ut, if you don´t like it, keep it to yourself!

I really don´t care!! =D

Vad gör ni denna regniga torsdagkväll?

l.o.v.e <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0