Monday..

Kakan ska ut nu när han är hemma igen..
Dregelmonstret is back med bestämda steg!! ;P
Dags att gömma kläder & äta i smyg igen med andra ord.. haha
Sen blir det jobb såklart!
Lediga veckan som jag var så nöjd över överaskade med endast EN dag ledigt istället!
Dock ett helt eget val..
mån. Harry´s 17-22
tis. Harry´s 17-22
ons. TshirtStore 15-19
tors. TshrtStore 10-19
FREDAG-MIDSOMMAR-LEDIG!!! =D
lörd. Harry´s 17-god knows when
*
Härliga, härliga vecka..
But Hey! Det är pengar & jepp jag är pengakåt!
Kanske behöver det lilla extra tills den sista augusti när mannen blir gubbe & fyller hela 20+something something..
Överaskningarnas drottning har planer!! ;P
Dessutom ska det ju shoppas babygrejor ett tag framöver så kan behöva en HEL DEL att ta av innan jag slänger mig rakt in i en personlig konkurrs.. hahaha
SHIIIIT vad dyrt det tydligen är med ungar!
Fattar inte hur man ska ha råd!
*
Ha världens bästa måndag nu mina vänner!!
xox

Kommentarer
Postat av: Filippa

Du kommer ha råd och liten kommer bli sååå bortskämd!

2011-06-20 @ 22:15:01
URL: http://liamochvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0