13/6-11. 10.30. 12+5. <3

Weeeell...
Här ha vi våran lilla Scampi!
Surpise!! För er som inte visste.. =)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om det förutom att vi ska bli föräldrar!! haha
Funderar fortfarande varenda gång jag ser bilderna om det verkligen stämmer..
Känns helt sjukt med samtidigt sjukt spännande & roligt!! <3
Nästan 6 cm "lång" & stoora fötter.. (10,3mm) haha
Ganska snäll liten krabat än så länge & illamåendet har lagt sig!
Äntligen!! =)
20 december säger dem på MVC..
Nyår säger jag!! :D
Så nu är det verkligen out in the open & ni vet varför jag knappt kan knäppa mina älskade byxor längre, är grinig som fan, har tuttar som aldrig förr & en mage som en ballong!!
k.ä.r.l.e.k <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0