Work..

Vääärsta långa dagarna framför mig..
10-23 både idag & imorgon!
Bubbelt upp baaah.. Bring it on! ;P
Öppning på TshirtStore båda dagarna & avslutning på Harry´s!
Heja Heja.. =)
Känns konstigt att faktiskt jobba hela 40 timmars veckor när jag i 4 år har haft det lite upp & ner & aldrig vetat hur mkt jag jobbar!
Ena veckan 20h, andra 50.. hmm
Men nu har det rullat på med 40-50 h i veckan i två veckor & jag gillar´t..
Pengahets?!
Finare pressenter till Boo & bättre föräldrapenning i vinter..
Dessutom kan jag t.o.m spara en massa pengar nu utan att jag behöver röra dem!
Niiiiice.. =D
Hur länge har ni varit mamma-lediga föresten?!
Ni som har vill säga?
xo

Kommentarer
Postat av: Filippa

14 månader var jag hemma :)

2011-07-15 @ 07:21:09
URL: http://Liamochvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0