Veronica Maggio..

Torsdag & jag är ledig precis som jag alltid är när R jobbar.. =/
Blev käk på Oleary´s med S & M för att senare dra vidare mot flygeln/trappan eller vart jag nu ska säga!?
Bakom DeGeer huh?
Dit drog vi iaf för att se grymma Veronica Maggio´s spelning, något vi snart ångrade..
Inte just spelningen som för övrigt lät skit bra men på allt jävla folk!
Kröp precis ALLA fram från sina förbannade stenar idag eller?!
Vilken idiot på över 185 ställer sig framför en tjej på 160 someting?
Fan inte ens jag såg något med min 182, något som väldigt sällan händer!!
Då stod vi också väldigt långt bak för att slippa kaos & för att det var lite högre där så vi skulle se...
10 min sen gav vi upp & inte ens då kunde idioterna ge sig..
Nej då fick vi inte komma förbi heller ifall vi kanske mööjligtvis bara lurades & skulle ställa oss framför!!
Vad fan är problemet egentligen?!!
Flytta på er ist era jävla fetton så kanske allt går lite smdigare..
HAHA Märks humör blandat med hormoner där någonstans?! hmmm ;P
Absolut galen var jag iaf..
& kärringarna som lallade efter mig & S i hopp om att också få komma ut såg löjligt lyckliga ut när de kom fram till att det var ganska bra med ett 182 cm långt hormonmonster med samma mål som dem!!
Jaja får väl bli att köpa biljetter & kolla på henne en annan gång då...
Fuck Norrköping gratis event, det ballar alltid ur såhär!
För vilken av alla de 100 5-åringarna som satt på sina 190 cm långa farsors axlar mitt framför scen, ivägen för alla andra, vet ens vem Veronica Maggio är?!
Jävligt medvetna 5-åringar skulle jag vilja säga! JeppJepp
Tackar vännerna för goda skratt & gott sällskap iaf.. =D
l.o.v.e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0