Thunder...

*
Skapligt oväder ute..
Precis som de senaste dagarna men ännu värre!
Det smäller ganska duktigt i Oxelbergen vill jag lova..
& då missa jag ändå den värsta blixten med kameran!
Buuu inte ens Kakan vill gå ut i det här vädret så vi bestämde oss för att baka lite & mysa i soffan ist i väntan på mannen.. =)
Mannen som kommer komma hem sent inatt pga av översvämmning på jobbet!!
Får se om vi ens kan öppna imorgon.. hmm?!
*
Bebben är som tur är väldigt lugn & nu är det mest ryggen som spökar..
Besöket hos naprapaten imorse gick bra & det är ishiasnerven som ligger i kläm, precis som vi trodde!
Nu blir det återkommande besök hos Jenny & övningar hemma som hon gav mig..
Får se hur det går att jobba imorgon om det är aktullt, idag gick det verkligen inte & det kändes mest som att jag ville sätta mig ner & gråta!! =/
Vad hittar ni på med i regnet?
xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0