Ooooh..

Aaaaaah kass karaktär!!
Mitt våga-vägra-mumjeans gick i stöpet & jag äger nu ett par.. haha
Hur sköna som helst & jag slipper gummibanden i linningen!
Är det illa?! hihih
Det blev även inhandlat två linnen, två nya set med underkläder & lite söta babykläder.. =)
Hur ska man kunna låta bli?!
Än sålänge har jag inte börjat gå bananas i barnaffärerna för jag vågar inte ens gå in & titta men det lär ju komma snart..
Vääääldigt snart!
Dessutom hittade mannen ett par nya jeans & damn vilket ass! tss ;P
Lägger upp bilder på mina kap senare idag..
*
Naprapaten är avklarad idag, likaså frukost till babe..
Nu är det tvättstugan, städa & sen blir det jobb från 17!
Hela veckan är ganska uppbokad men vad gör man?!
Mån Ultraljud, umgås med älsklingen, fixa hemma..
Tis - Ultraljud, jobb..
Ons - Naprapaten, tvätta, städa, jobb..
Tors - LEEEEDIG!! =) Ansiktsbehandling hos S..
Fred-Lörd - Jobb från 11 - aaaaall night long.. lalalaa
xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0