Going for a clean baby!


                     BibaBad Flexi?                               Rätt Start Flexibath?

Kommit fram till att en badrumsrenovering börjar bli ganska aktuell där hemma..
Badkar ut!
Dusch med fina väggar in!
Skötbord & tvättmaskin ska nämligen få plats & det behövs helt enkelt göras iordning enligt min mening..
Eller det är väl snarare så att jag avskyr den persiko/laxrosa färgen som infinner sig i EXAKT hela badrummet!!
uuuh Det tackar vi tidigare ägare för.. TACK som fan!!! =/
OCH det faktum att badkaret faktiskt mest är iväg då ingen av oss badar i det egentligen..!!
Nu har jag däremot kommit fram till att Räkan ska få bada när h*n kommer & vi behöver något som går att ställa in i duschen men är lika smidigt att "vika" ihop & ställa undan..
Någon som har något av det här eller vet andra smidiga lösningar?!
Det är tyvärr en jävla skillnad på priset på dessa två, så mkt så att jag skulle kunna köpa 5st Rätt Start för samma pris som ETT vitt Biba.. Hmm
Kör våga-vägra-klumpig-badbalja så kom inte med det bara!! haha =D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0