2011.07.28..

Haft en riktigt bra torsdag idag.. =)
Ansiktsbehandligen som S gjorde var precis vad jag behövde, dessutom fick jag leka hudterapeut själv en sväng & 2½ timmar senare känner jag mig som one million dollar! =)
Tack så hemskt mkt för den fina födelsedagspresenten!!
Har även fått umgås med min fantastiska man några timmar idag innan jobb & allt annat, nu väntar vi mest på att han ska komma hem till oss igen..
Annars har det varit extremt lugnt & skönt idag, Räkan (bebben) har lekt akrobat hela dagen idag igen & det känns kan jag lova...
Banken hanns inte med helt enkelt så det får fixas i nästa vecka om jag har en halvtimme över där någonstans där mellan 6 dagars jobb, allt som ska göras & tiden med familjen!
Bilderna jag lovade på mina första par maaaamjeans kommer nu som jag lovat..
Efter små ångest över detta (Jaa, jag är utseendefixerad!!) så kan jag nu konstatera att alla borde skaffa sig ett par iaf.. haha
Det skulle nog vara min OnePiece eller naket som slår detta!
Man kan liskom andas igen efter alla åltighta brallor genom åren & det funkar t.o.m att sitta alldeles utmärkt i utan att oroa sig över buttcrack-flash...
Aaaaah jag säger ju det!! ;P
Även en liiiiten sneak peek av min garderob finns.. hmm
& babykläderna vi inte kunde motstå på stan härom dan´! =)
NU: True Blood säsong 1..
xox
Jaa kanonkulan börjar synas allt mer.. =)
Både byxor & babystuff kommer från H&M..
Gissa vem som valt vad!? haha
F kan defintivt göra det efter vad Liam fått i presenter av mig.. ;P
Förstår inte R när han tycker att jag har världens röra bland mina saker!? huuh?
Förstår inte heller hur S vågar lita på mig sådär..
Mask som gör skit ont att dra loss ifrån håret (OM det hamnar där)...
Hudterapeut kanske vore något? hmm

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag vet ;) Hihi

2011-07-29 @ 15:07:12
URL: http://liamochvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0