Thailand...

Det börjar närma sig med stormsteg...
Om mindre än 22 timmar boardar vi planet från Norrpan!
Vet inte om jag börjar bli små "nervig" eller vad det är men det sitter som en klump i magen..
D grinar & gör mig helstirrig, resnerver någon?!
Tvingar han mig att vara på flygplatsen kl 06.00 imorgon får han ta sin väska & dit själv så får vi andra möta upp honom senare!! =)
Resan känns fortfarande avlägsen & extremt långt bort...
I will miss you, for real!! <3
Hur ska jag klara mig utan er här hemma egentligen?!
& hur i H**vete ska ni klara er utan mig?? Craaazy..



Längtar något helt galet..
28 dagar åt att bli sig själv igen, må bra, göra vad man vill, stressa ner & få perspektiv på sitt liv!
Det kommer bli ett galet äventyr!!
D, H & K heeere we goooo..
I love you!

Kommentarer
Postat av: kiki

Vi kommer att sakna dig massor oxå! Skynda dig hem, måste nog ha pepphjälp till vissa saker....:) Pöss

2011-01-31 @ 13:33:28
URL: http://kikipee.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0