Any questions?

Schkoommt..
Bilderna från mobilen skickas inte "upprätta" hit!!
Hmm hur ska jag lösa det? Sitta på sne när jag läser?
Lägga huvudet år sidan & låtsas att det ska vara så?
Jaja problem är till för att lösas..
Måndag är det iaf idag & denna donna ska strax bege sig mot gymmet..
Ledig, ledig, ledig men har mängder att göra ändå!
Längtar visserligen mest till lördag när det blir inköpsresa & mässa i Sthlm med mamma..
Kan vi åka nu?
En gång om året, alltid i januari & jag lyckas alltid glömma ta ledig så jag får hela helgen..
Typiskt! Än en gång hade jag en jävla tur & lyckades trots allt vara ledig just på lördag så jag åtminstone får en dag, en dag i den vuxna sandlådan! aaah så mycket prylar, så lite tid!!!
Helgen har varit fantastisk på många sätt..
Fredagen drog vi på stort & Jag, K, I & D rockade loss hela Hugo!
DET tackar vi varmt för, läänge sen jag hade så roligt!! =D
Lördag = Jobb, norrmän & spring i bena.. Även en tur till Hugo denna kväll också!
Vi avslutar väl helgen men gårdagen, söndag!
Munken med stans bästa, lite rödtjut, skitsnack & gräl... namnamnam

Dedicated to K:
Dagens funderingar a´ la B:
When is enough, enough?
Varför ska K alltid vara värst & hitta störst hål?
Finns det verkligen en liten leopard gömd i I´s kavaj?
Varför flina vakten så töntigt när jag skulle fixa ....?
Varför ville jag döö när jag hälsa?
Hur långt är det okej att ifrågasätta?
Varför spelades det inte mer Rihanna?
VARFÖR envisas vissa människor med att gå ut iklädd fläskig mage & nätlinne?
GE MIG SVAR!!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0