Somebody, shoot me..

Vilken jävla natt.. =)
Med en avrundning 05.00 imorse förtjänar jag nog att må som jag gör!!
Maten var kanon, sällskapet var gott, spriten flöda & spelen var galna..
TACK, TACK, TACK för igår!! =D
Det lär dyka upp bilder här inom kort tillsammans med andra delen av "jul i Ystad"..
Går så in i h**vetes segt att ladda upp bara!! Buuu
Vad gjorde ni igår? Fira ni med pompa & ståt?
2011 kommer bli ett spännande år, det kan jag lova...

Vi börjar med en heel dags bakfylla & spel ute i Kolmården!
Imorgon ska jag försöka sluta röka!!
Jepp, you heard it! Uuuuuh Hur fan ska det här gå?
XOX


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fröken Giraff!

Hittar inget gott nytt år meddelande från dig/er men never mind.... Är glad för att det verkar vara bra med er igen. Gott beslut! Gräset är MINDRE grönt på andra sidan!!! PUSS Vill du vara snäll och kolla in Sebastians låtar på Facebook? Helt underbara!!! Love you myran...............................

2011-01-03 @ 05:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0