Passport?

Heeeelvete!
Min Thailandsresa höll precis på att bli vääldigt avlägsen..
Varit av med passet ett par dagar & hittade det nyss med en hel del hjälp från D! TACK!!
Det är nämligen såhär förstår ni att inte nog med att passet var borta dessutom måste ju passet vara giltigt i minst 6 månader från inresedatumet.. Well, mitt går ut den 13 juli..
11 jävla dagar efter & innan jag kopplat att det faktiskt var giltigt så kanske ni förstår att paniken var framkallad..
Total kaos här hemma..
Provisoriskt pass? Var kan jag fixa det? Vad i H*lvete kostar det?
Får jag resa in med det?
Shiiiit!





UPDATE:
I´m screeeeewed!
Måste åka till Nyköping imorgon & fixa provisoriskt pass trots allt....
Hur fan räknade vi?
Det blir ju bara fem månader ändå, hur jag än vänder & vrider på det!!
Mööög & han faster....
Vi får väl se om det blir någon resa på tisdag, kanske rent av får simma i land som någon illegal invandrare?!
Thailänskt fängelse låter galet mysigt!!
Kanske får köra en Bridget Jones & lära de thailänska kvinnorna engelska låtar, låta de fläta mitt blonda hår & byta bort min BH mot en fimp..!!?
Nam Nam Nam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0