Oversized boots? Not really...

Ännu en ledig dag som förvandlades till jobb.. =D
Tshirt Store 10-19 sen blir det party all night long på Hugo!!
Just därför fick jag också dra på mig kläderna jag ska ha ikväll redan, så nu sitter jag här i mina skinnbrallor, vita oversize linne & boots..
Galet mycket smycken men avsaknaden av smink & med håret uppsatt i en slarvig knut ser jag ändå inte så värst "party animal" ut!!
Det får vi helt enkelt lösa det senare idag.. =D

Well, Tshirt Store alltså..
SLUTREA SLUTREA SLUTREA
50% off alt. 3 tee´s för 400 pix!! CRAAAZY
Är inte kvällen outfit kittad än kan jag nog hjälpa dig med den saken min vän..
I´ll be waiting.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0