Fucking Perfect Morning!!

Helt jävla fantastiskt...
Idag är det mässa uppe i Sthlm & joohoodå vi startar dagen med lite bråk!
Då blir den ju sådär alldeles jätte fantastisk.
Pga av ett litet j*vla missförstånd så har hela planeten fått punka & gått under eller något tydligen..
Galet trött på det här nu iaf & jag längtar tills jag sitter där på tåget själv, me myself & my own brain ghosts..
Why won´t you just stop screwing my brains out?

Efter en timmes sömn är man ganska skörd i huvudet & jag vet knappt vad klockan är men tåget går snart iaf!
Den oavsiktliga skallningen från M igår tog nog lite värre än jag trodde & efter en j*vla huvudvärk & illamående kan jag ganska bestämt konstatera att det INTE är den mest upphetsade situationen jag varit med om...
Ni som läste min FB inatt vet redan detta dock!

I´ll be back..
XoX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0