Why Wait? ;D

Ingen bebbe inatt heller.....
Den här väntan alltså, det är verkligen inte min starka sida!
Sååå, sålänge försöker min älskade man upmuntra mig med lite tidiga julklappar & nöjd blir hon.. ;P
.
Snapshots av Bingo Rimér, Amarone & en ny necessär från MUS..
.
Han kan den där sambon.. <3
Nu vill jag egentligen bara öppna resten av julklapparna & se vad han tänker överaska mig med meeen jag får vänta två dagar till på det! hmpff
Denna väntan I tell you.....
Varför måste vi människor alltid vänta på allt?
.
Någon mer än jag som går tillbaka till 3-års ålder när det vankas julklappar?
Vad har ni fått isf? =)
xox

Kommentarer
Postat av: Cathryn

Jojo, jag känner igen det där med att ha svårt att vänta.... Men, samtidigt är det ju tråkigt när julafton väl är här, för då tar den ju slut så fort! Bebben väntar vi också på, kollar så att mobilen funkar nästan hela tiden... :) Tack för att jag fostrat sonen så väl, att han förstår vad en kvinna behöver när hon har tråkigt. :) Presenter och mer presenter! Kramar!

2011-12-22 @ 23:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0