Friday evening with friends..

Knytis/Lilljul hos K igår då..
Var riiiktigt trevligt & jag tackar mina sköna bönor för detta! :)
Preggot behövde nog komma utanför dörrn & träffa lite folk igen även om det snart är dags..
Idag är jag dock helt slut i både huvud & kropp så det blir promenad med Kakan & soffläge här hemma!
& skulle inte bebben få för sig att ploppa ut inatt så ska vi iväg på middag imorgon igen men då med jobbet..
Haha känns som jag typ haft husarrest i 1½ månad & nu helt plötsligt 3 dagar innnan vi ska leverera (om hon tänker komma när det är sagt..) då händer allt!
Pjuu...
Litet kollage från gårkvällen kommer iaf här, spel, skönt sällskap, god mat, utmaningar, julklappsbyte & härligt  skvaller!
xox
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0