Stop kicking my lungs!

Det gick bra hos BM idag men jag har alltid lika ont efter jag varit där..
Vet inte om jag får igen för att hon klämt & känt på henne!? haha
Låg en liten minimillimeter över kurvan också så BM var nöjd..
Dock har jag haft såna j*vla sammandragningar idag så att jag t.o.m fick sätta mig på en bänk när vi var ute med Kakan imorse!
Shiit vad ont det gjorde... =/
BM menade på att jag måste gå mer som en prinsessa nu & trippa fram!
Hur fan ska det gå till när mer än hälften av min 182 cm långa kropp består av mina ben??!
.
Då man dessutom känner sig som världens sexigaste de här sista veckorna (... noot!) så pinar jag mig själv med att se på VS underklädesvisning 2011-2012.. haha
Drömma kan man ju & Hey! Målet är rätt duktigt satt efter graviditeten..
That killebody is mine again! ;P (dock mindre spinkig än jag var förr!! :D)
JeeJee leva idag & inte tänka på morgondagen jadda, jadda, jadda..
För mig är det en push att hålla ut & gå igenom det här ett par veckor till för att sen få ha hela min familj hos mig, mängder med kärlek & självförtroende & kunna se ut som jag vill igen!
xox
.
p.s
Ååååh, åååh så kom SNÖN till Norrpan föresten & så försvann den igen, bara så ni vet ni som missade den.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0