Sleepy Saturday..

Uuuh har en såndär känner mig-bakis-skallebank-illamående-ont-i-magen-(läs:dålig)-dag idag..
Jaa låtsas inte om som att du inte vet vad jag menar!!
Är dock varken kääss i magen eller bakis för er som undrar! ;P
Sovit för länge, ätit dåligt, något på gång?!
Några förslag?
Har tänt en massa ljus i lägenheten & sitter & försöker samla kraft att ta tag i något..
Det behövs verkligen dammsugas & jag hade tänkt göra två olika varianter på fudge till min älskling, Kakan måste promeneras också & det börjar bli hög tid att kolla över BB-väskan nu!
Något jag egentligen skulle gjort igår men eftersom jag halvdog i soffan efter en halv hemmagjord pizza blev det inte gjort..
Istället spenderade jag & Kakan kvällen med att kolla på "En unge i minuten" & fundera över förlossningen!
Såå, tjopp, tjopp, bara att sätta igång..
Ni får lite magbilder sålänge från tjockisarna i Norrköping!
Dagen till ära är bebben hela 38 veckor & 4 dagar gammal.. <3
xox
.

Kommentarer
Postat av: Cathryn

Oj, så mycket din mage har sjunkit! Ser görhäftigt ut på bilden med den svarta t-shirten eller vad det är du har på dig. :)

2011-12-10 @ 19:06:09
Postat av: R

Aaaah! Mina fina!! <3 <3 <3

2011-12-10 @ 19:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0