Sequins... <3

.
Antingen älskar man plajettbeströdda kläder som glimmar i nattvimmlet eller så gör man det inte...
Jag tillhör absolut den första kategorin men har aldrig riktigt känt att det har passat mig här i Norrköping!
Tyvärr är varken restaurang eller nattklubbs-utbudetav det slag jag skulle vilja & därför har det bara inte blivt mycket paljettisar för mig..
Nu får det nog vara slut på det & jag får ta mig i kragen!
För visst funkar det även till vardags om man dressar ner det lite eller bara väljer en detalj?!
Hur snyggt är inte det här liksom?
Snyggt, snyggt, snyggt!!!
Hur skulle ni styla allt detta glittriga?
Blir nog alltid lite smått glittterfanatiskt vid den här årstiden..
Så ut & shoppa jul & nyårs outfiten nu, den ska glittra som stjärnan i det blå!
<3

Kommentarer
Postat av: sofie

Åh! De glittriga tajtsen är gryymt snygga! Jag gillar oxå paljetter å glimmer. (man är ju tjej å tjejer gillar ju saker som glittrar, right? ;)

Men håller med om att det är svårt att klä sig så i Nkpg/Lkpg/Motala(?). Tycker dock det kan vara svårt att matcha och inte se för uppstilish ut. Men är nog mer min stil som inte riktigt passar. =P



Hur går det med magen? =) Ingen bebb än? Hmpf! Kankse blir ett Januari barn då...



Panik börjat lägga sig, jag har min ryck ibland å det kommer jag alltid ha, men jag passar på att njuta av livet så mycket det går där i mellan.



Fixade bästa julklappen till pojken sen, lr ja, den blir nog bra...



Själv har jag fått det jag önskat mig mest av allt.. Tre små ord.. att det kan räcka sååå långt! <3 <3



Ha nu en UNDERBAR JUL! Massa pussar & kramar!!

2011-12-23 @ 20:55:43
URL: http://bagenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0