No baby yet....

Buu har inte kommit in på nätet alls idag varken hemma eller från 3 på telefon...
Ingen bebbe som tittat ut heller... buuu
Jag som satte mitt bet på gårdagen får väl se mig besegrad!
R tror fortfarande på den 23 så vi får väl se..!?
Vill inte riktigt vänta mer, det är ju skit tråkigt & jobbigt så kanske får springa några varv i trapphuset imorgonbitti... haha
Vad har ni andra gjort idag?
Själv har jag hängt en stund med S på stan & sen mest tagit det väldigt lugnt..
Kommit in i någon jäkla svacka så går mest & är lite småstressad & halvdepp hela dagarna!
Vet inte varför men kan tänka mig att det är mycket för huvudet just nu, lite som hänt hemma, bebben påväg vilken dag som helst, känslan av att jag glömt något, trötthet & att inte kunna fira jul med familjen
(har ju min egna lilla familj nu såklart <3 men den där stora gamla ni vet, det där hemma!)..
Jäjäh det är väl bara en fas som ska gås igenom I guess!
Återkommer med mer updates imorgon istället, nu ska jag mysa med mina man som äntligen har lite långledigt! Hurra! :)
xox
.
Bilder från den 20/12 - våran beräknade BF dag..  <3
Bebben är här 39+7..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0