Merry X-mas!!

Goood Jul allihop!
.
Någon vit jul fick vi inte & någon bebbe i sin spjälsäng har vi ännu inte hittat men än sålänge har den här julaftonen varit hur bra som helst!
Efter en natt med dålig sömn & vad jag tror har varit en del förvärkar sitter jag nu i soffan med ett stort leende på läpparna.. :D
Har fått spendera den men min älskade R, kakmonster Kakanson & en liten bebb i magen som sparkar runder..
Mycket mer än så kan man nog inte önska sig!
Julklappar har jag också fått & jisses, min man överträffar sig själv hela tiden tycker jag..
Är så nöjd & glad över det jag fått, visste inte att jag varit sååå snäll det här året! tss
Nu efter all julmat som vi lagat & ätit ska vi mysa ner oss i soffan med glögg, titta på The Grinch & bara ha det sådär juligt underbart..
Massor med kärlek! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0